URF NOSTALGI

Helluw allihopa där ute! Jag är ingen höjdare på att uppdatera bloggen längre efter Rhodos som ni kanske märkt. Men efter en ombyggnad jag planerat framöver så kommer den igång igen på löpande band. Ville bara ta upp lite kortfattat angående inlägget innan. Jobbade inte på Harrys i helgen blev inskickad till Å-bryggan ett annat uteställe här i Eskilstuna & det gick sjukt bra som bartender där  träffade mycket sköningar ute man inte träffat på länge då jag jobbade, så fortsätter efter Uppsala reggaefestivalen i baren men då på harrys så hela nästa vecka står för "jobba" men det ser jag bara fram emot bartendergrejen är min grej så att säga :)

Nu fram till "RUBRIKEN" URF-nostalgi så att säga. Nu närmar sig Uppsala Reggaefestivalen stort! Nu är klockan över 00.00 då är de bara en dag kvar så åker jag Cailtin & Jonte emot Uppsala mammsen skjutsar oss med all packning & alkohol ;P Tredje året i rad för mig och Caitlin & alla åren har sett ut olika med vilka vi har åkt med. För 2 år sedan 07 var vi ett skönt gäng men inte så många men lärde dock känna sjukt många. Förra året var vi ett stort jävla team på 15pers ungefär. Men i år är det så dåligt med jobb & pengar så många kan inte följa med. Men jag Caitlin & nykomlingen till urf jonte ska allt göra festivalen till ett stort gung ändå ska ni se 8-) Kommer sjukt tunga artister i år. Som ni vet har jag Pharrell Williams som min största idol han har ingenting med det här att göra egentligen men precis efter honom så kommer Ziggi som en stor idol i mina ögon och han kommer allt till URF i år,så hur glad är inte jag? :D + andra stora som Ky-Mani Marley, Collie Buddz, Alpha Blondy, T.O.K, Lutan Fyah & många många fler. Kan inte vänta längre nu vill bara dra mig emot Uppsala.

MUSIC IS MY RELIGION , här nedan artister som kommer i år! :D ♥

 


 


Oh, jag längtar så himla mycket denna tisdag får gå snabbt nu tycker jag! 8-)
Btw, så har jag inte fått alla rhodos bilder från vänner men jag ska lätt göra ett inlägg om mina 7 veckor på rhodos framöver kan jag lova.
Finns så mycket att berätta a memory for life så att säga ;D Men de får bli efter URF det. Då kommer det finnas ännu mera att berätta så håll i er LÄSARE så länge. Take Care , KISSES!

Kommentarer
Postat av: Seb

Damn! 7 veckor på Rhodos xD!? Avundsjuk eller vad ;D

2009-08-04 @ 07:58:22
URL: http://sebastiannnn.blogg.se/
Postat av: Seb

Sv: Haha jag är avis ändå ;D

2009-08-14 @ 08:44:50
URL: http://sebastiannnn.blogg.se/
Postat av: M

nettis :D

2009-08-15 @ 03:31:05
URL: http://poorqueemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0