Wildness friends on the dancefloor ;)

Shululu lilla lady! :D yees, gårdagen var helt sjukt nice kan jag erkänna själv :) Trots att man var ute i den döda staden Eskilstuna och festade. Men Nybron var sjukt bra igår vill jag säga, bra människor ute & helt okej musik gjorde dansgolvet till en glödhet plats för mig & mina homies!  "shake it, shake it" De var dance battle i ring de diggar vi. ;)

Att Anna P, Anna O, Camilla & Sanna kom från flen för att förfesta hos mig gjorde kvällen. + att kära Caitlin var med & att Jessica & Elicia också kom över 8-) Förfest med "pyramiden" leken gjorde nog alla lite salongsberusade innan vi skulle emot staden. Väl nere på stan efter Camilla parkerat sin bil vid polisstationen ungefär bar det av direkt emot nybron och där var vi några timmar tills stängning. Där ute var det bra drag med människor i alla möjliga åldrar 8-) Men som sagt vi girls+ några as sköna killdudes till flentjejerna gjorde lätt dansgolvet till ett real DANCEFLOOR! Emellanåt e de bara skönt att flippa loss & verkligen shaka så man känner att man har liv i sig trots allt ;P Såg många sötnosvänner ute också aldrig helt fel det.

Efter kroglivet bar det av emot statoil med girlsen, och mitt i allt kom Simon & Gabbe ifrån Sthlm så vi alla drog oss emot Caitlins place & sthlm's dudsen sov över. Flens tjejerna var med & joinade ett tag & jonte kom också upp trevligt det =) . När vi vaknade upp i morse var bara jag & Caitlin kvar i lyan haha, och hela dagen har vi degat här med jonte med godis & pizzor i mängder både i ugn o hemkörning från pizzeria. Fastän vi inte varit bakis har vi varit överdrivet med slackerz ;P Men emellanåt får man det känns fifan som en "söndag" så why not? Hoppas ni alla där ute hade en bra onsdag och en härlig torsdag take care of you peoples. KISSES from me. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0