--> Natt ugglan 8-) <--

Yes, uppe idag med men snart ska jag tvinga mig i säng om jag ska behöva ligga där och titta upp i taket i timmar så får jag väl göra det. För 7 ska jag inte lägga mig på morgonen nu igen, nej nu får det vara nog hur ska jag vända tillbaka dygnen egentligen har ni några tips?

Börjar bli sjukt sur på mig själv nu, kan också hända att jag e så himla "RÖKSUGEN" men jag skiteri, jag ska hålla mig ingen cigg ska få komma i närheten utav min mun. & Det här med skolan när ska jag dit och snacka med studievägledaren hade jag tänkt? Jag drar ut på allting jag är bara för mycket alltså. Men något vettigt har jag ju gjort vill säga "sökt jobb , dagen lång" imorgon ska jag träffa Pauline & Amanda efter de slutat skolan dra ner emot stan & köpa hårfärger, sen jävlar ska vi exprimentera hemma hos amanda efter hon varit hos tandläkaren.
Jag & pauline som e brunetter ska nu göra massa blonda slingor ? För hårfärgen jag färgade hos frisören visst blev den bra men inte sådär ljus jag ville ha den så vi får ta tag i det och göra det bättre med våra egna metoder, blir de fult kör jag en Britney, och rakar av allt hår kan jag nästan lova er or ( NAAT )  ;)

Nej , fifan nu ska jag försöka dra mig ifrån dumburken. 8-)
PUSS & KRAM


Kommentarer
Postat av: Lärarinnan

Rutiner rutiner rutiner...det är det enda som hjälper mot dygnvändarsjukan. Alltså: du måste sätta upp som ett schema för dig själv när du ska gå upp, vad du ska göra sen o s v. Du ska under inga omständigheter sova på dagen, spelar ingen roll hur trött du är. Gå ut och gå om det blir för jobbigt. Lägg dig sen vid en rimlig tid, typ 22-23. Tvinga upp dej nästa morgon vid 7. Alltså det är inte kul men det är det enda som funkar... för om man bara låter det man vill göra just NU styra så blir det alltid samma sak: för mkt sova, godis, lata sej etc. Vi människor är såna ;) Me too!!!

2009-02-10 @ 07:22:13
URL: http://blogg.passagen.se/ustinaz/
Postat av: the blogger ;

Tack, för tipsen jag får allt ta mig själv i kragen och försöka somna vid 22-23 tiden som säkert aldrig kommer gå och gå upp vid 7 tiden. Det är skönare att vara uppe om dagarna en människa behöver som sagt dagsljus. Men nu e jag vaken & de känns skönt ska emot stan snart med Amanda & Pauline. Men tack för tipsen iallafall. Jo jag vet vi människor vill bara ha de bästa vill säga, sömn , god mat, godis osv.. :P kram !

2009-02-10 @ 13:13:02
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0