8-)



Heeey, gott folk hoppas allt e bra med er =) Med mig e de finemang, gick o la mig cirka 21.00 igår så vaknade upp skapligt pigg & allert redan vid 8 tiden imorse, men valde att sova lite till men gick upp cirka 9.30 eller liknande.Gårdagen var mycket trevlig umgicks med Gimi & gjorde grejer jag aldrig annars gör på fritiden, spelade biljard/trummor osv. haha =) mycket trevlig gårdag blev det allt. Snackat med Caitlin en massa på sms, hon e så trevlig min kära vän. ^^  =) Blir att dra emot Västerås vid 13.52 eller 14.52 tåget & möta upp Roger, sedan ska vi tillbaka till Eskilstuna hem till Caitlin, och umgås där med Caitlin och hennes sommarjobbs kompisar, som ska förfesta at caitlin's place men sen vidare. Varför jag åker till Västerås och tillbaka undrar säkert många "varför gör hon det?" Det e för att jag har ett tåg kort man "pluppar i automat" vill få bort dem gångerna så jag inte får ångest, att jag betalat flera 100 på ingenting. Har några gånger kvar och pluggar inte längre i Västerås så lika bra att slösa gånger, sen ge de till Roger då han ska hem. 
HAHAHA =) nej, nu ska jag äta något & fixa håret osv PUSSPUSS, trevlig fredag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0