About our weekend 20-23 ;D

Fredag: Fredagen började tidig morgon, jag gick upp halv 6 på morgonen för att fixa mig lite & packa de sista inför Göteborgs trippen. 8.00 gick vårat tåg emot göteborg så mötte upp Kakie-flava i tåg tunneln här i etuna & hon "Som var still drunk/bakis sedan att hon varit i Berlin dagarna innan" fick mig ett GOTT SKRATT! ;D sedan blev de färd emot arboga. Där en liten väntan sedan gick vi på de gamla krigståget emot KÄRLEKEN GÖTEBORG STAD ♥ Tåg resan blev skapligt rolig då en homie Meda från västerås var på samma tåg så blev mycke snack om musik/göteborg och kortleksspel för våran del. Väl framme i Göteborg vandrade vi emot Mc Donalds, gick & checkade i lite butiker i väntan på att moberg skulle plocka upp oss. Sedan blev det färd emot hans hem för att lämna all packning sedan vidare på en promenad alla vi 3 för att inskaffa alkohol inför kvällen osv, och mycket annat hann vi också göra shoppa lite osv 8-) Säger bara kortfattad angående fredags kvällen nu Tacos med mr.moe & kakie sedan  "FULLT ÖS MEDVETSLÖS" Hinkade stort på förfest at mobergs place me allt folk allt från redbull/vodka till 7,0 cider till MILLER ÖL, så väl ute på bryggeriet klubben vi drog till var jag en skapligt full människa alla vi hinkade stort där ute fisherman-shots och allt möjligt. Caitlin fick mig tom. att dansa på ett bord ;O okej, vi körde typ "08:a" stilen i götet haha! Men hade sjukt roligt tills vi gick ut ur klubben där bara mina fötter vek sig, jag kunde fan inte gå de var ju pinsamt i mina high-heels. GOSH, sedan blev de taxi hem pga, jag var så full .. men de var resten utav folket dock också men jag deckade skapligt snabbt hade bara sovit 1,5 timme från torsdagen till fredagen så you name it. Trött = att jag blev full. yeahyeah fick en första "fyllafylla" ungefär..

Lördag: Vaknade upp skapligt bakfull det första jag gjorde medans moberg & kakie sov var att gå in emot duschen där jag försökte piggna till liv, var som en död säl där inne i badrummet asså. Väckte sedan mina kära vänner, efter att jag & caitlin var redo klarfixade osv, drog vi oss emot stan lite senare än bestämt. Där joinande vi pizza hut de första vi gjorde, & sedan massa affärer, eller dem vi hann helt enkelt. Mådde sjukt illa under våran stad gång emot slutet så blev mc donalds där vi tog oss en milkshake för att typ piggna till, mådde typ sämre men mötte på roliga men äckliga nissar där inne gamla gubbar som höll på o guppa me ögonbrynen o joddla en massa shit med oss, om vart vi var ifrån och de ena och de andra. Men det finns människor för allt eller hur?
Kortfattat om kvällen : Blev segare än dagen innan pga man mådde som man gjorde men blev iaf förfest hos mr.moe's vän William sedan taxi för att träffa tunisien-homies, bröderna jocke & jonas lite och deras 2 vänner & sedan drog jag o kakie in på klubben Razzia. där de var 500pers och man fick köa för att komma in fanns inga place för jackan, men väl där inne var de helt OK, men kunde varit bättre :) Caitlin vet varför ;D men må säga att de fanns ögongodis där inne. mulatt katter! ;D haha.. Det nekas not. Men efter ett tag nästan vid stängning drog sig jag o kakie emot mc donalds där vi känner oss mer än "HEMMA" sedan tog vi en taxi emot PARK LANE där moberg & hans polare william höll hus. & Därifrån hemmåt vid 4-5 tiden! Blev party men inte lika partyfyllt som dagen innan 8-) kroppen hänger liksom inte med i svängarna.

Söndag: SLACKER DAG PÅ HÖG NIVÅ , alla tre var slitna blev pizza , godis och dricka denna dag och en massa filmtittande alla var helt slut vill jag lova.

Måndag: Ja, idag alltså så skulle vi åka hem tråkigt nog från denna UNDERBARA STAD GÖTEBORG, gick upp tidigt duschade och fixade sedan tog vi avsked utav mr.moe och tog bussen in emot Nordstan. Där vi shoppade & käkade chinesefood 8-) införskaffade oss nice smycken & ja en klänning. CHILLCHILL ;D sedan bar det av hemmåt..
Haft en trevlig helg kan jag lova er, skrev lite långt nu men ändå inte rubbet angående helgen men har iallafall haft det rå skönt i GÖTEBORG ♥ Ett tips för icke göteborgar bor ; DRA TILL GÖTEBORG & VAR MED OM BRA DRAG ;D
vill också påpeka att mitt o kakie-flava's snack i göteborg har varit slitsamt skönt .. haha ;D

Btw, så blev kakie-flavor dunder homie me flera utav vakterna på de olika ställerna & taxichaffisarna får vi ju inte glömma hennes ord till taxi gubbarna var "vart e du ifrån då?" & så kopplade hon på sina språkkunskaper från alla länders hörn så vi fick lite billigare taxi tripp ;D underbart, o flörtade loss gjorde en mr.hussein med oss så han tom. gav sitt privata mobilnummer åt mig, hur knäpp får gubben vara han var lätt över 40+. Jesus christ men kul har vi som sagt haft & caitlin och jag har gjort så många goda köp ska ni veta..

CIAO

Kommentarer
Postat av: Nakenhunden

Roligt å åka till Göteborg!! :)

Allt bra annars med dig??

Kramar

2009-02-24 @ 08:55:37
URL: http://nakenhunden.blogg.se/
Postat av: the blogger;

Absolut fun in göteborg :)

de e finemang med mig hoppas du mår prima du också. kram

2009-02-24 @ 22:44:20
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0