Brist på fantasi ,så why not? ;)

Favoritcafé: Hm, är ingen cafe sittare men waynes coffee e aldrig helt fel ;D
Favorittidning: kingsize & kändisskvaller tidningar ;)
Bästa saken som händer i vinter: i don't know. if i work in greece the whole summer i will take a holiday for the money :)
Favoritplagg i garderoben just nu: en ny jacka/tröja i think? & vissa klänningar 8-) love it ^^
Längd: en sisådär 165-166cm vettni :)
Vanligaste färgen på mina kläder: Hm, well well? i have many colours on my clothes;D
I höst kommer jag att gå klädd i: time will tell.
Men absolut inte i: lack&läder, haha!
Mig själv med tre ord: Humoristisk, wild & crazy
Jag tränar: väldigt sällan. Jag skäms över det då jag verkligen vill träna!
Höger- eller vänsterhänt: Right.
Humör just nu: Down, and tierd.
Är det nåt du absolut inte äter: Griseknå kött vill säga t.ex. KORV! senap osvosv..
Kläder just nu: LjusGråa mjukisbyxor, vitt linne & mörkgrå tröja över. and underwears.
Vad sa du senast: Tror det e gammalt, att de kommit senare.
Fisk eller badkruka: Fish for sure ;D.
Spelar du nåt instrument: Nope.
Morgon- eller nattmänniska: Night human.
Sparare eller slösare: Olika, för det mesta en riktig spenderare ;O.
Har du några homosexuella vänner: Hm, yes sir.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Of course, why not?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Mabye two ;D
Vad ska barnet/barnen heta? Jag har värsta listorna på namn ska ni veta! 8-) Beror ju på vad de blir men jag har allt mina favorit namn men de utger jag inte här, höhö ;D
Bio eller promenad: Beror på med vem, hur och när :)
Är du kittlig: Njae, var de mer förr :)
Rädd för insekter? yes, jag ogillar insekter skarpt. När jag var liten tyckte jag vissa var söta idag hajjar jag inte hur man kan tycka sådanna ohyror e söta.
Största svaghet: mitt galna temperament
Det här är jag bra på: att vara uppe på nätterna och sova på dagarna :D
Bästa bok? Jag står fast vid Snabba Cash :)
Chips, morötter eller godis? Hm, morätter e nyttigast men fan heller godast de andra två i olika sammanhang.
Pizza eller hamburgare? Beror på vad man har för dag ;D
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Hm, iam already pierced and i have a tatoo :)
Stökigt eller välstädat? väldstädat då mår jag bäst.8-)
Gillar du att sjunga? Ja, i duschen typ :) men jag föredrar att dansa.
Anser du att du är stark? Always.
Använder du knark? Nope. i don't use drugs !
Kaffe, te eller inget? Kaffe emellanåt för att känna sig piggare te för att det e himla gott 8-)
Har du en besatthet? Don't think so.. But I might be a little obsessed with Pharrell Williams. 
Vem är din bästa vän? Min mami :D
Civilstånd: Single at that moment.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0