Chill day :-)

Vaknade upp vid 11 halv 12 något duschade, fixade till mig & drack kaffe drog sedan emot stan där jag mötte upp Gimi-man drog & lunchade libanesisk mat hel nice! .. Sedan drog vi & checkade på stan 8-) kläder, parfymer, and you name it all. Lever verkligen glidar livet nu just alltså , damn ;O de e chill utan skola alltså men känns värdelöst too you name it, du borde känna min feeling liksom! men i like it ;D klagar inte! Har fastnat stort för en tröja & en väska på stan så de måste jag påpeka & säger då det INFÖRSKAFFNING SOON ;D BABES!

Sedan kom också Gimi's lil' brotha till stan & chillade med oss drog oss in en snabbis på mc donalds sedan tog vi affärs kik med brow & där kom Gimi's sis också så the whole family på stan nästan 8-) trevlig trevligt! Så blev en skön glidar dag på stan, okej stan e uttjatat nu börjar känna mig som ett stanbarn.. Men vad gör man inte när man e ledig som jag, lever på resturang mat osv ;D haha, att man har råd kan många tycka e skumt.. men man e ju cool 8-) aaait..

Ville bara tjingelinga lite nu ska jag KOCKEN IN THA HOUSE laga mat till mig o mami, blir något riktigt nice ala italiana style nu ska ni veta! Pasta & massa shit. TAKE CARE KISS N HUGS ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0