Godnatt 8-)

Tänkte bara säga att nu måste jag in i duschen sedan packa resten utav sakerna jag ska ha med till Göteborg. Blir att gå upp early morning imorgon och det är ingen vanesak i mitt liv att gå upp tidigt längre, var bara det då jag pluggade. Men ska nog gå lysande för då jag vet att jag ska göra något roligt brukar jag stråla upp som en sol vare sig det e morgon , kväll eller natt. 8-) ska bli himla skönt att leave etown for a while. Finns väl undantag på vissa man kommer sakna men dagarna går snabbt såklart ;D I need to come away & festa loss ^^
SO GÖTEBORG HERE WE COME ! ;D
ska maxa när de gäller goda drinkar och såvidare ska unna mig något gott där borta hoppas på lite shopping too, men de visar sig om man hittar något nice där nere ;D TAKE CARE OF YOU så bloggar jag igen när jag e hemma på måndag, så kära bloggläsare SAKNA MIG INTE TOO MUCH ;D Ciao dolce's♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0