Göteborgs visit inom kort ;)

Nu de senare timmarna denna kväll har jag & Caitlin planerat en impuls tripp emot storstaden Göteborg, till Moberg den 20.onde Februari , för att också hinna med att träffa Joakim vi lärde känna i Tunisien och kanske hans broder Jonas ? 8-) Festa loss där nere både med Moberg och med Joakim o hans vänner ^^ Ska bli oerhört roligt.

Jag och Caitlin tänkte dra oss emot stationen imorgon och checka tågbiljetter, men jag som e så smart och tänker lite "ekonomiskt" för engångs skull tänkte att SWEBUS finns, okej mycket segare än tåg. Men vi tänkte att vi tar tåget till Göteborg men hem till Eskilstuna igen så tar vi en buss, mycket billigare bara 177kr biljetten så why not? Är jag inte lite smart ändå ? ;) inte mig emot, jag e van att åka buss till Oslo från Eskilstuna så jag bangar inte för fem öre kanske tar lite tid men vi som är ungdomar sparar då också ett par hundra lappar på att tänka ekonomiskt ;) .

Ska bli jävla roligt inte varit i Göteborg på evigheter, så nu e det dags om 2 veckor att take a visit in göteborg ;)
jag längtar det ska bli roligt att parta loss & shoppa loss som moberg sade det .
Shopping on the days  , Party on the nights . eller liknande ;P



Så blir att checka tåg/buss imorgon och boka tripp, imorgon och lördag om vi inte hinner allt imorgon + att jag ska joina Caitlin " kakie - flava " imorgon hos frisören, ni förstår det att Caitlin ska stylas om som jag gjorde precis för en vecka sedan, hoppas på något snyggt  "ALA BEYONCE STYLE"

Sov så gott nu alla söta ;) KISS ñ HUGS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0