Guld shutter shades påväg ;)

Yes, fick ett ryck och sökte på olika sorters shutter shades här omdagen. & fick mig ett par Guld för 49:- på tradera ^^ haha . Det e inga pengar liksom, ingen stor summa så körde på det. ;D Så dem blir hemskickade under veckan, haha ;D inte för jag har värsta sådan style, men jag diggar shutter shades kan vara schyst att ha emellanåt, eller bara ha i hyllan ;) kul grej.




Jag är så himla tom i huvudet just denna söndag umgåtts med Caitlin hela dagen, eftersom hon sov här. Var också iväg runt 14 tiden och köpte tickets, så nu har vi det klart inför Göteborg resan 20-23 februari är vi i göteborg och gör gatorna osäkrare ;D lagade också mat till mig & caitlin blev pasta & en flashig köttfärssås, med färska champinjoner och grejer. fiffigt värre va ;) ? Take the lead dans filmen var också på tv så vi checkade lite på den också. Helt seg men ändå skön söndag kan jag lova. ville bara göra en uppdatering har inte mycket vettigt att skriva today, har ni tips på vad jag ska skriva om så joddla ? ;D
PUSSPUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0