HALLOJ 8-)

Sitter här med precis klargjorda toasts i like it alot ;D passar bra om man känner sig lite små hungrig emellanåt.
Tänkte lägga in lite bilder ifrån göteborg jag hade på mobilen hade jag tänkt i detta inlägg, bilder från kameran har Caitlin så de läggs kanske upp en annan dag beroende på om man törs lägga upp dem!  ;P höhö ^^ men de tror jag inte ska vara någon fara :)

Denna dag löd såhär : Drog mig emot stan efter en dusch & fixning ^^ Träffade Caitlin tog en stads runda hittade mycket vi diggade i Eskilstuna för engångs skull typ! Sedan fikade vi på vårat kära Mc Donalds där jag börjar känna mig stammis på heltid for fuck sake ;O Paj, macflurry deluxe "lion" & en cola blev det för min del inte nyttigt men var fanimig så gott så snackade vi massa girltalk också under denna mc donalds fikan.. Efter det tog vi oss bussen hem to caitlin's place & umgicks där. Vid 20.50 mötte jag min mami mitt emot caitlin vid statoil lite snabbt innan hon skulle till sitt jobb sedan tog jag bussen hemmåt. Bytte tom buss på stan till en annan & väl i hemma trakterna drog jag förbi rebecca för att hämta 2 par sneakers jag hade där o snackade lite om Göteborg 8-) mysigt att se Rebecca litegrann. Sedan blev de kort färd hemmåt efter lite snack med henne vi bor nästan grannar så , you name it inte så far away from home om man säger så..

Så nu sitter man här som ett jävla geek som vanligt. ^^ lägger ut lite fula pictures nu då e ni redo? Fuck it jag bryr mig inte , CHECK THIS OUT!!  ;D Lägger ut lite blandat från de olika resorna & lite av våra inköp.. ingen ordning alls.






Köptes smycken kläder och sånt stuffs där nere vettni ;D



TAKE CARE , PUSSSSS !!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken affär köpte du smyckena?

2011-06-22 @ 14:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0