Halluw 8-)

Jag älskar att göra dem där "glasögon" gubbarna men på msn e det såhär 8-| då ser den så sur ut så gör min egna ;) Dem passar in på min blogg tycker jag ;D höhö ^^ Tog nyss en dusch de var underbart, blev väckt av brorsan för någon/några timmar sedan. Det var mycket bra utav honom att väcka mig TACK CHRIS! Pauline ringde , också den jäveln hade inte varit in school ;O men ska möta henne & amanda tills 14 tiden ändå. Dra emot staden och fixa slingpaket ;P sen blir det att göra folie slingor later , at amandas place! Ska bli nice ;) hoppas på det bästa, med skillnaden då & jag ska inte bli helt blond, om jag blir de så är det en annan femma hur mitt humör kommer att vara. Men de tror jag då jag inte blir. :)

Tillägnar er en skön låt här nedan ;

 

KISS N HUGS ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0