Happy Valentine's Day! =)

Helluw allihopa, hoppas ni får en underbar alla hjärtansdag tillsammans med dina käraste om det så är din partner / vänner eller familj =) Själv sitter jag hemma hos Caitlin helt ensam, också sovit här ensam i natt. Hon var drunk yesterday och festade med sina sommarjobbs jobbarkompisar från parken zoo, och hennes jacka e antingen gone eller kvar på festen där hon festade så hon har typ rå panik, hade jag också haft om man hade en så pass dyr jacka + sitt pass i jackan och hon som ska till Berlin imorgon, stackars Caitlin :(.

Det komiska e att festen höll hus i mina trakter så Caitlin onykter som hon var hade vinglandes hem till mig plingat på mitt i natten/imorse tur som den fulla jäkeln hade så var min bror hemma hos mig och släppte in henne, hon hade nästan sprungit in till min säng och slängt sig och deckat direkt. Ja,vad säger man? Känns som vi e utbytes studenter sitter i varandras hem framför varandras datorer osv ;P haha! Hoppas iallafall på att Caitlin dyker upp snart har planer innan kvällens firande utav Emma =)

Gårdagen var helt nice, det kan jag inte neka men denna vackra , överksattade dag hoppas jag också blir finemang så min helg blir som jag planerat, annars blir jag bara arg. Så en än gång gott folk..
HAPPY VALENTINES DAY ;) ♥

Kommentarer
Postat av: Annie

Hoppas du haft en bra helg hittils :) Du glömde ringa igår pumpkin. Men vi hörs på msn i dagarna :) soon stockholm :D Pussss

2009-02-14 @ 20:14:00
URL: http://metrobloggen.se/dollie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0