Härlig dag 8-)

Helluw, Dagen började råchill drog mig emot stationen och mötte Gimi sedan drog vi oss emot fik , fikade & snackade en massa, och som jag sagt i bloggen tidigare hans HUMOR DÖDAR ! kunde inte sluta skratta 8-) Sedan tog vi en liten snabb affärsrunda innan jag skulle möta Caitlin halv 4 för att dra emot arbetsförmedlingen för att checka utomlands jobb. Var in på Carlings där han haffade en tröja och sa, den här skulle vara fin? As snygg lila jacka/tröja ( med rosa rosor osv ) , testade och blev IN LOVE! Så vad gjorde jag tro? "köpte den for sure" Så, snygg bra smak har killen, så TACKAR GIMI för det ;). Sedan blev det att ta farväl då vi mött upp Caitlin, och jag och Caitlin drog oss emot ams, för att spana in jobb, var värdelöst tog bara lite papper om jobb i USA under sommaren bättre hittade vi inte. Sedan drog vi också en liten stad runda sedan hem till henne käkade umgicks & hade trevligt.

När jag kom hem checkade jag min mail och då hade jag fått mail från "pacha/toxic" Jobb på en klubb på Rhodos i Grekland jag sökt. Där det stod (att dem vill ha mig på intervju till den 8.onde mars i Stockholm) så why not? IM ON ;) dra dit och hoppas på det bästa för att försöka få jobbet. De e sommar jobb men man kan också vara där redan ifrån April till September för det räknas som sommar månader i Grekland, om jag skulle få jobbet så blir det CIAO SWEDEN direkt och dra redan i april, men ska inte nu hoppas för mycket. vi får se time will tell ;) Men ska göra mitt bästa på intervjun.

En helt trevlig dag med skönt umgänge gjorde att dagen lös upp ;) Längtar fruktansvärt tills den 20.onde nu så man kan få komma bort ifrån Eskilstuna ett tag & joina Göteborg ;D wihuu^^ 
Äsh, inget mer att skriva ikväll. PUSSPUSS! ♥

Dagens ord " Du ser ut som Blondin bella där " Gimi's ord om mina blondaste slingor. HAHAH KOMIK PÅ HÖG NIVÅ ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0