Hejsan Hoppsan 8-)

Hoppas det e finemang med er där ute :) Jag har inte så mycket i huvudet för just bloggandet idag men gör ett inlägg för bloggandets skull iallafall. Imorgon måste jag dra mig i kragen VERKLIGEN och ta mig till Västerås/Carlforsska gymnasium och snacka med min studievägledare.

Pratat med mamma under när vi käkade en god middag, angående flytten till sthlm osv, det ska hon allt hjälpa mig med. Längtar tills jag lämnar Eskilstuna nu klarar inte av råtthålan något mera, men börjar fundera på om jag kommer ha datan då eller inte ? ;O Det e ju egentligen min mami's men jag e såld på den så den e som min.. Iam a computer geek , i need my computer haha ! 8-) Nej,då nu ska jag inte tänka så kommer ju ändå alltid ha min phone så. Det ordnar sig nog måste införskaffa mig någon liten laptop too ;P men det kommer det med..

Kan inte tänka på så mycket mera nu än skola/jobb/sthlm.. så ja tillägnar er en låt med dead prez istället ;)
MIND SEX , enjoy the music ;) älskaaar verkligen dead prez <3

'

TAKE CARE ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0