Helluuw =)

Hoppas allt e bra med er såhär mitt i veckan, endel där ute har jag uppfattat har sportlov den här veckan, de lär ju vara himla skönt! 8-) Själv så har jag inte mått så bra idag, haft fever feeling the whole day & haft sådan huvudvärk så ni inte kan ana. Ända sen igår har mitt huvud dunkat sönder i värsta värken, undra vad det kan vara? Vill inte bli sjuk nu innan Göteborgs trippen, måste typ äta sönder på frukt nu & dricka vatten och få i mig vitaminer.. har en helg att orka stå ut på, och jag vill VERKLIGEN INTE BLI SJUK!

Då jag måste vara laddad inför Göteborg ;) vet ni hur taggad jag e eller? Inte varit i Gbg på vet inte hur många år, och nu har man åldern inne att gå ut där också så det sitter ju aldrig helt fel.. första gången man går ut i götet så hoppas de blir mer än FUNNY och det tror jag då allt. 8-)

Stackars Caitlin kommer hem till Eskilstuna imorgon natt ifrån några dagar i ett partyfyllt Berlin sen så åker vi 8.00 tåget emot Göteborg på fredags morgonen stackarn lär ju vara helt slut och i göteborg så kommer hon inte få en lugn stund vare sig vad så, hoppas hon inte e helt slut efter Berlin ;O höhö ^^ *evil* Nej, nu ska ingen bli sjuk eller vara helt slut nu ska vi vara LADDADE så ska ladda batteriet ikväll och hela morgon dagen sen gäller de ;D

Blir att packa ner massa party outfits osv, till göteborg and high heels for sure. I Göteborg ska de glassas vettni ^^ ;D
HAVE A NICE EVENING/NIGHT. KISS AND HUGS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0