Helluw 8-)

Varit i Västerås och vill bara kortfatta allt "jag är ingen skolungdom längre." Alla ♥ - dag närmar sig med stor steg men no partner so fuck it. Men ska fira med alla girls & fira lilla Emma som fyller 19. Blir att äta på Centro och dricka i en måttlig nivå, ska bli oerhört trevligt ska ni veta. 8-) diggar & fira mina älskade vänner^^. Nästa månad blir också jag 19, 7 mars och dagen efter är intervjun om jobbet i Grekland råchill ;D Aja, men e hemma & chillar lite nu vill egentligen ta en powernap men gör jag det så sover jag tills kvällen & det har jag inte tid med då jag faktiskt ska iväg om en timme. Ville bara uppdatera o snacka lite gojja i bloggen ;D TAKE CARE OUT THERE // GHETTO-GIRL



Kommentarer
Postat av: Annie

Du få ju inte lämna mig för grekland :@ din lilla fis. PUSS

2009-02-12 @ 16:02:58
URL: http://metrobloggen.se/dollie
Postat av: the blogger;

ANNIE, VI FÅR SE MEN JA! :D MÅSTE VETA ALLT OM STHLM BABY ;D

2009-02-12 @ 20:56:56
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0