Helluw 8-)

Fick sova ut idag, himla skönt må jag säga er 8-) , men vaknade upp utav världens huvudvärk så min mamita hämtade två alvedon & ett glas vatten åt mig & kom in i rummet med de till mig. Duschade & käkade lite när jag vaknat lite till liv :). Sen har jag hjälpt mamita med lite stuffs inför hennes middagsbjudning ikväll. Nu har jag inte lika ont i huvudet längre heller, sitter här med SJUKT HÖG musik Dead prez på playlist ;D I LOVE THEM. Så skönt att huvudvärken nästan försvunnit hatar verkligen sprängande huvudvärk de e de värsta som finns, kanske börjar få migrän eller liknande? Fan, i don't know!

Tänkte fixa till mig lite nu hade jag tänkt sen ska jag hjälpa mami med att förbereda för Nachos till hennes kväll 8-)
Ikväll blir det att förfesta här hemma, med allt bål & vad de finns att ta utav haha! *evil* Sedan blir de att dra mig emot Cityhuset till annan förfest & där ifrån på Reaggefest för högskoleelever "kåren" se Promoe & någon fransk reagge artist i think? Ska bli nice de :) sedan efter de ska man kanske emot kakie-flava som ska ha lite partyparty!




TAKE CARE OUT THERE 2NIGHT! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0