Helluw 8-)

Gott folk. Hoppas det är bra med er med mig är det helt okej. Varit på rättegång idag, segt men personliga grejer jag inte tar upp här. Brorsan och jag käkade på stan också sen så köpte jag hår spray på H&M. Gick ut ur mitt hem utan hårspray idag och det gör jag ALDRIG utan mössa eller dylikt på huvudet. Eftersom jag e lite av ett slag "BEROENDE" just utav hår spray. Och nu har jag ju som sagt lugg så hår spray är ett måste luggen särar sig annars, men det gör den iofs ändå. Inte van med lugg men jag vänjer mig nog inom kort i hope ;). Måste bara säga att jag varit fruktansvärt dålig på Updates, haft mycket för mig i helgen. Party fredag och lördag , efterfest at my place osv.. You name it inte haft tid med datan..

Laddade hem Revolutionary Road igår med Leonard Dicaprio & Kate Winslet. Samma skådisar som är med i SUCCÈ filmen TITANIC från 1997, nu 11 år efter i en ny rulle. Såg halva filmen sedan slocknade jag skapligt trött man var igår. Lade mig 10 på morgonen med Emma & Caitlin igår, men sen sov vi till 15.00 något men var ändå sjukt seg under kvällen då jag såg filmen, så SLOCKNADE.. Varit uppe mycket under helgen så sömn skadar aldrig ;)



Så vill jag också tillägna er en bild på hur håret hos frisören blev, ej som jag hade planerat. Men de funkar ;)
Kunde inte få så ljust hår pga jag hade svart/mörkbrunt innan skulle slitit så mycket på mitt hår. Trappar ner lite då och då, next time så får de helt enkelt bli ljusbrunt, eller med massa blonda slingor över hela.



HA EN BRA DAG PUSS ! ;) ♥


Kommentarer
Postat av: Sanna

svar: tack så mycket!

har du haft en bra dag? :)

2009-02-02 @ 16:02:49
URL: http://sannnnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0