I TAKET LYSER STJÄRNORNA

Ja,efter att ha varit hemma ett tag efter rättegång och dylikt. Så drog jag emot stan för att möta Kakie-Flava vid runda kiosken, tar i mina hörlurar och promenerar neråt. Väl på stan får jag bemötande utav både Kakie-Flava & Mattiz, där de står o snackar helgens långa lopp osv :) Jag & caitlin hade planerat att dra och äta vi drog med mattiz, blev mycket snack om allt från himmel till jord. Efter de ville Caitlin gå på bio , jag nekade först och mattiz tackade ja för att se " I TAKET LYSER STJÄRNORNA " , men jag sade tillslut YES , IM ON ;) så vi drog till ur & penn för att köpa as snygga örhängen mattiz hade köpt hittade också en het klänning/tröja på H&M som blev min zebra style, "jungle girl" next ;D RAFF RAFF, leopard & zebra e hett. Sedan begav vi oss emot bion eftersom vi redan köpt tickets innan ur&penn och h&m. såg den sorgliga svenska film , som e efter boken i taket lyser stjärnorna. mycket tårar från mattiz & caitlins sida från HEARTLESS ME , kom det en enstaka. men bra var filmen allt ;)
Nu snackar jag med massa GODINGAR ;) på msn så har inte tid mera hära ;)
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0