Middag - förfestande / MESH m18 / Kåren

Yes, igår kväll hjälpte jag min mamita inför hennes middag , hjälpte henne med Tilltugg, Nachos sallad osv. Bål och dryckbart gjorde min morbror i ordning 8-) nicenice^^ Sedan käkade vi när alla hade kommit jag joinade givetvis, när de gäller Nachos kan jag inte banga & bål och allt vad de fanns ;D blev verkligen propp mätt åt som en utsvulten man.
But that's nice! ;)

Drack lite goda drinkar jag mixtrade ihop med frukter. Sedan begav jag mig emot stan, där Gimi mötte upp mig! Vi skulle på förfest mitt på stan. Men när vi väl kom fram så skulle alla redan gå emot "Kåren" där högskoleelever håller hus. Så blev att lämna all alcohole in the car, sedan bege sig ditåt. Väl där stod vi i kö ett tag sedan gick vi in.
MESH m18 från Paris & från Svenska Akademien, General Knas uppträdde. MESH m18 var helt på topp i like it! Blev mycket dansande & lite drickande utav aquatinis, helt nice kväll fastän om de blev skapligt segt i slutet så var de ändå helt OK, där inne 8-) ♥ Skönt att man inte var redlös packad, var nästan helt spik nykter men de var härligt.

Ikväll tar man igen det, för ikväll blir de allt party at cait'z place ;D SHALL BE FUN!
Sedan får man umgås med älskvärda vänner tonight, kan det bli bättre? Ska bli roligt att träffa alla då man inte sett alla på ett bra tag, mest umgåtts med Caitlin her self på senaste alla de andra bara POFF GONE. men 2night, e de annat som gäller ;D Hoppas alla där ute får en finfin kväll för de ska jag försöka få, drick med måtta där ute !

Denna fransman såg man igår ;D


PUSSPUSS TAKE CARE ! ♥


Kommentarer
Postat av: Annie the bunny

hoppas du haft en bra helg pumpkin. De blir stockholm offcourse har bara skjutit lite på de pga michel osådär och sen så kan ja jobba ihop lite mer pengar tänkte jag.. Hur gå de med jobbsökandet..? vi får höras på msn pussss sistahbo.;)

2009-03-01 @ 00:10:09
URL: http://www.metrobloggen.se/dollie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0