Nätterna's nattuggla 8-)

Vampyr, varulv ? tolka det hur du vill, iam a day sleeper and a nightchild. Vet inte hur det kommer sig, men vänder man på dygnen så kan alla bli som jag. Men vem vill ha dem här sömnproblemen om nätterna? "ingen" :( Jag kan inte som vanliga människor där ute gå och lägga mig vid 22.00 tiden det funkar inte i min värld, då e jag liksom knappast trött. Men iofs så vilade jag idag efter filmen break up. men vaknade upp sen pigg & allert efter någon timme, tog en dusch o grejade och vad gör jag nu tro? Jo, jag sitter här och skriver ett blogg inlägg :)
Funderar på att fixa en ny blogg, eller iallafall ta mig i kragen och skapa ny design på bloggen, men jag verkar vara sämst på att ändra till något schyst jag vill ha så mycket över spejjsat så, vad fan ska jag ta mig till?
Känner mig iallafall inte ensam denna natt, folk joinar mig på msn/sms ;) i feel the love from all the peoples around me. ;D KÄRLEK FÖR DEM haha ♥
Imorgon blir de att fika med Gimi-maaan på dagen någon gång ska bli roligt, då han har humor som jag dör för, så kommer nog skratta sönder hela fiket , dit vi går så alla Eskilstunabor som är på staden imorgon rätt tidigt på dagen håll i er hårt! & håll er borta från alla cafeer ;) för att vara säkra på att jag inte är där och skrattar lyhört.

Nej, nu ska jag fortsätta lyssna på alla playlist jag spelar igenom om och om igen på mediaplayer ;) i love music.
& så ska jag drömma mig bort för ett tag, och tänka på refrängen inom kort? ;P vill säga the bed? Men hur det går visar sig. Måste fan komma upp imorgon för att komma iväg & fika ;O aja, blir väl frukost jag käkar på stan, höhö ;)
TAKE CARE BABES OUT THERE ;) PUSS !


Kommentarer
Postat av: tekirch.blogg.se

Godmorgon! Vill bara önska dig en trevlig dag ♥

2009-02-09 @ 07:45:23
URL: http://tekirch.blogg.se/
Postat av: tekirch.blogg.se

Godmorgon! Vill bara önska dig en trevlig dag ♥

2009-02-09 @ 07:45:24
URL: http://tekirch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0