NICE DAY ;D

Helluwhelluw, kom precis hem efter en hel dag med girlsen Pauline & Amanda, vi har väl ägnat hela dagen åt en massa styling ;D De var & klippte sig, & så fixade vi slingor på mig & Pauline. Nu ska ni få se nu e jag inte svart/mörkbrun hårig längre utan sneppet ljusare ;D aja, i like it !



+ att jag fick mina Guld shutter shades idag de gjorde också början på dagen bra ^^ Amanda & pauline tyckte nog jag var lite rolig som beställt shutter shades , but i like it too ;) Jag gillar mycket idag, idag har de varit en bra dag, så gör för gudsskull inte min dag sämre nu när jag väl mår som en ny utslagen blomma ;D haha ^^ ska leka lite poetisk eller liknande nu? yani, jag vet inte ens vad poet e ? ;O nästan .. haha take care babes . kisskiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0