Nybron night ;)

Igår kväll hade jag inga speciella planer efter att jag och Caitlin ätit på resturang Ming palace. Men festligheter kom vi fram till att de skulle bli iallafall, så vi gick hem till respektive hem bytte kläder,sminkade oss osv. Sedan mötte jag Emma, Daniela, Ashti, Faisa, Rim,Mathilda & Madde har inte glömt någon nu va ? ;) vid järntorget. & begav oss emot staden, där Caitlin stod snällt och väntade på oss 8-) tog ut pengar, och begav oss till " Nybron " only that place i like here in etown ;-) har jag kommit fram till. Vi festade loss med Rosévin , redbullvodka & ÖL var nästan kvar till stägning tro? Dansade gjorde vi alla fall mycket 8-) hur kul som helst hade jag faktiskt. Ett plus poäng för Eskilstuna för en gångs skull. Drog oss emot söder där de blev upp till Tony ett tag, sedan efterfest i Caitlins spejjsade källare, med pingis spel & vin drickande. Helt trevligt :) några killar o några tjejer sådär.

Sov hos Caitlin och kom precis hem, helt sliten ;P my god , jag drack rätt mycket igår alltså blir en checkkoll på kontot nu fyfan ska se hur mycket jag druckit upp ;O .. Får se vad som händer ikväll har lite små planer planerat ;D

PUSS PUSS TREVLIG LÖRDAG ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0