shuee 8-)

Hoppas, allt e finemang med er där ute. Med mig är det bara fint sovit ut idag, så himla skönt. Sov så länge så bytte tid tills imorgon för att prata med min studievägledare. Var med mami & handlade också, måste jag tillägga. & lekte kock för inte så himla längesedan. Borde faktiskt sökt kock utbildning eller liknande som mammas ex alltid påpekade, men det är ändå inte min grej fastän att jag har dessa kunskaper. Aja, nice blev maten i alla fall vi käkade idag det var huvudsaken ;)
Skickat in lite bilder till topstreetwear idag, på en kille jag känner så hoppas på svar snart, han bara måste bli modell för dem då han skulle passa fint! ;) Håller tummarna för honom nu ^^ jag e hans manager ;D höhö.

Caitlin dyker nog upp om någon timme, hon har hyrt 4 nice filmer så vi ska ha film kväll / film natt framför tv.en ikväll ska bli himla mysigt ^^ Kul att kunna hitta på saker trots vardagens tråkiga aura. Igår liksom gick vi ut och åt och drog på bio, hur mysigt är inte det? Men ikväll blir det at ma place det funkar fint det med :D
Damn damn, lyssar på Dead Prez - Mind sex nu så skön låt ;D GAAAH !! Tänkte också tillägna er en bild på THE HOTTEST ONE ;) PW ^^

PUSSPUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0