Skön helg 8-)

Yes sir! ;) Den här helgen blev faktiskt som jag hade planerat i stort sätt, mina helger brukar aldrig bli som planerat bara då jag planerat långt innan vad som ska hända, men den här helgen blev finemang. Fredagen blev som den skulle & gårdagen ( alla hjärtans dag ) blev en mycket mysig & skön dag. Tillsammans med folk man tycker omFick också fina saker igår, som uppskattas stort & rosor liksom vem älskar inte de ? Min älsklings blomma som jag till och med har tatuerat på kroppen ;D LOVE IT, THANKS ♥
Träffade Gimiman igår, drog en sväng emot American pizza & hade de trevligt med mycket skratt o snack. Bråttom fick jag drog hem bytte lite kläder och drog emot stan igen, där vi skulle fira Emmas 19års dag på Centro, och de var hur trevligt som helst med massa girls^^. Den italiensk-inspererade resturangen diggades skarpt utav mig då gudfadern fanns inristad på en utav väggarna ;D eller av målad kanske? mycket NICE ;D Då GUDFADERN är en utav mina favorit filmer. Efter Centro skulle vissa dra en utgång men jag & Caitlin drog till en fest istället där brorsan höll hus, de blev lite Caprinis/redbull för min del. Med en massa skratt mellan min Caitlin & Mobergs konversation under kvällen. After all, alltså efter några timmar drog vi oss emot Caitlin, o brorsan o moberg hängde på där vi också sov. Brorsan var så full & rolig så vi andra fick oss ett gott skratt.

Tackar, för en rolig helg till de som gjorde mina dagar ;D Caitlin den jäveln drar till Berlin 5 inatt/morgon bitti, & du får ha de så jävla roligt där Caitlin men kom ihåg "GÖTEBORG PÅ FREDAG" du ska vara taggad ;) jag längtar som fan tills dess. Grrr ;)

BILDER IFRÅN CENTRO EMMA 19 ÅR ;D / VALENTINE'S DAY ♥



PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0