Söker jobb som en galning! 8-O

Ja, det är vad jag sysslat med i några timmar nu skickat iväg 13 CV:n till olika jobb. Så hoppas på något nice svar. Har ju jobb intervjuer att gå på i Stockholm också som jag ska ta itu med nästa gång jag närmar mig storstaden.
Nu blev jag ganska trött på att läsa om massa jobb, btw så sökte jag utomlands också ;O men de var dock bara sommarjobb eller förresten sökte som aupair också som helttids jobb 1 år. Men återstår att se ;D hoppas på det bästa. Just ja, angående att jag blev trött på att läsa om jobb var för att när jag checkade i stockholmsstad så kom det upp ett jobb som " klottersanerare " alltså det må ju vara världens tråkigaste skit jobb, ärligt talat vem fan vill ta bort klotter som andra människor åstadkommit? Okej, väggarna blir finare men varför göra någon annans skitgöra? Never in my life, fick mig ett gott skratt och sade högt för mig själv "KLOTTERSANERARE in my ass"

Jag är sjukt duktig, jag har slutat röka inte rökt en cigarett sedan i lördags på dagen. Jag känner mig sjukt duktig men känner mig också värsta sötsugen, men försöker tänka på annat så får se hur länge jag kan hålla mig :O hoppas long time. För jag vill inte vara rökare, det kostar en massa pengar och det luktar skit!
Känner suget komma sakta men säkert nu men fan heller jag ska hålla mig ifrån att gå till affären.
WISH ME GOOD LUCK ;D

Nu, ska jag dra mig emot tv:en setat vid denna dumburk för många timmar nu så, beger mig emot andra dumburken ;O fuck elektronik. skulle hellre gå ut o jogga, men inte när det e snö :(
PUSSPUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0