Söndag

Egentligen har jag alltid ogillat söndagar tycker det är riktigt värdelösa dagar. Men idag har jag uppskattat söndagen till max en mycket skön & helig dag =) hehe, vad kommer jag med helig & grejer? Drog mig emot affären tidigare för att fixa lite choklad/chips o dricka till movietime. Såg Gran Torino en ny film som jag såg på reklam på bio för några veckor sedan som jag kände suget för att tanka hem & den var faktiskt bra. Så , se den! =) Tittade i min ensamhet men varit omringad utav folk hela helgen så kändes skönt med en lugn stund for my own.
Tänkte lägga ut lite bilder på my biggest love .. enjoy it ;D




BIG LOVE FOR PHARRELL WILLIAMS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0