Stor bloggerskan

Nu har jag tagit mig i akt att skaffa en till blogg, så blir för min del att skriva sönder mina fingrar hädan efter. Ni kan också läsa om mig och det jag skriver nu på www.metrobloggen.se/labellavita ;D So keep watch out my blogg's babes ! Håller på att ladda ner Notorious nu, som jag redan haft på datan en evighet men inte kunnat se pga det var fel på den film jag hade laddat ner men nu har jag den klar iallafall och den ska jag allt se ;) plus att jag laddar hem komedin "bridewars" och filmen Slumdog Millionaire ;D Fick inspiration utav Gimi att tanka ner den då han hade sett den yesterday. Thank u ! =) Så har en ny blogg nu men kommer givetvis ha blogg.se kvar också vill säga den här bloggen så glöm inte bort de ;) Sedan blir det en massa filmtittande ikväll. Myspys!

PUSSPUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0