Ta inte livet så seriöst ingen kommer ur det levande i allafall?

Det är så det sägs va? Men, jag tycker det är bättre att ta livet seriöst och försöka hinna med så mycket som helst utav livet man vill göra och bara njuta tills den dagen då man inte kan det mer. Man måste ju ta livet seriöst och kämpa eftersom livet är inte alltid så enkelt. Eller vad säger ni där ute? Ska man inte ta sitt liv seriöst och bara låta det rulla på efter tiden? Njae, jag vill så mycket utav mitt liv så "SERIÖST" måste man ta det. Men jag kan lova er att jag älskar att driva om saker och ting men bara för det betyder det inte att jag inte tar mitt egna liv seriöst, eller att personer i min omgivning tar mig seriöst. Det skiter jag i om folk inte gör för jag vet själv vad jag gör utav mitt liv. Som sagt jag vill göra för mycket och är bara 18 år, men man vet ju aldrig när livet tar slut så varför inte passa på att göra det mesta när man e ung som jag e.

Längtar fruktansvärt mycket tills dagen efter min 19års dag, då ska jag på jobbintervju om jobbet på Rhodos/Grekland 8mars. Sett att många ska på intervjun men många som också blivit nekade är glad att jag ens får chans till att visa mina framfötter i intervjun om jobb där nere, ska verkligen göra mitt bästa väl på plats. Hilton hotell vid slussen äger intervjun plats på också den ni ;D man ska inte hoppas för mycket men vore guld om man fick dra sig ner emot grekland jag e villig att jobba där ett halvår som de behöver anställda på mellan april-september så nu jävlar. Aja, det e lite tid tills dess men iallafall :)

Förresten glöm inte att checka på nya bloggen www.metrobloggen.se/labellavita den måste ni ju också besöka med brist på annat.

Nu ska jag inte vara ditt tidsfördriv något mer tjingeling /  THE DIVA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0