Tro det eller ej ..

Men jag kom upp så fint denna tidiga morgon så det e sjukt ;P sovit ungeför 1,5 timme men den sömnen räckte för en stund. Nu sitter jag här vid datorn som jag inte trodde jag skulle alls hinna göra men det gör jag att jag tom gör ett blogg inlägg e väl strongt gjort utav mig eller hur ;D ? Har också tryckt i mig lite frukost ;O det e inte likt mig..
Men som sagt känner jag på mig att det e något roligt på gång så vaknar jag upp galant. Mami ringde dock och väckte mig & klockan ringde som lite hjälp men JAG KOM UPP 8-) congratulations to me.

Hoppas ni får en råskön helg allesammens där ute så ska jag med ha en råball helg.
Enjoy the weekend! För det ska jag allt göra ;D Nu tidiga morgon med 8 tåget drar sig jag & Kakie-flava down in sweden .. TAKE CARE MAAH LOVAAH'S ♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

Om det är någon som är vacker här, så är det du!:)

2009-02-24 @ 19:51:52
Postat av: the blogger;

Tack så hemskt mycket :$

Du anonyma typ ! :D

2009-02-24 @ 22:43:41
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0