01-01-09

Heey, älskade läsare ! :) Hoppas ni fick er ett bra slut på året igår, & en bra början på ett nytt år.
Själv hade jag det helt bra igår / i natt / i morse vill jag säga er. Började gårdags kvällen at Beccs place Jag, Annie, Amanda, Rebecca, Pauline, Emelie , Caroline & Victoria ( Gussi ) . Alltså girl night blev det innan klockan slog 12.
Helt roligt, massa snack & alkohol.

Vid halv 12 slaget började vi röra oss emot stan the whole gang. Men Annie & jag gick snabbare än resten utav girlsen, så vi tappade bort dem haha !! . Alla var helt gone. Väl framme på stan var de fullt me folk & raketerna hade börjats skjutas upp i luften. Något de gör varje år här i Eskilstuna skjuter upp raketer över Ån på stan. Gör dem säkert i eran stad me ? ;D ^^ Vi stod o checkade när alla vackra raketer flög omkring. Sedan när allt var slut, försökte jag nå människor jag ville träffa, men det gick åt helvetet.
Så jag & annie bestämde oss för att röra oss hemmåt emot Övre Nyfors igen, vi tog en buss som var proppfull sket i & betala jag gled bara in haha ;D
Hemma blev vi inte långvariga sedan blev det staden igen. Där vi mötte upp bror min & drog ut på krogen Time Out!
Där blev jag inte långvarig alls heller jag lämnade mitt umgänge o drog och träffade annat umgänge några killkompisar.
Sedan blev det 2 efterfester, i morgon timmarna. I Nyfors sedan Östermalm helt på andra sidan stan.
Drack mig en heldel Whiskey & Cola, " URS " haha , & bara umgicks med en massa blandat folk.

Efter östermalms efterfesten, blev de Taxi åk vi väntade dock 40 jävla minuter i kylan tills någon jävla taxi dök upp.
Vi var ett gäng som stod o verkligen frös ihjäl. Sedan drog vi oss närmare stan med taxi där en annan efterfest skulle hållas. Men jag & en tjej ( Patricia ) från strängnäs drog oss hemmåt, hon skulle ta tåget emot strängnäs 7.02 och jag bestämde mig för att dra hem och sova. Men blev iallafall ett fartfyllt nyår för mig & roligt hade jag det.

Tackar alla jag umgicks med, för ett gott slut & en bra start på nya året 2009 <3
Bilder lägger jag in i ett inlägg efter detta nu ;D så enjoy it !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0