a long day

Hejsan mina kära läsare.
Det här har varit en lång, lång dag kan jag lova er. Inte för att min skoldag var skapligt lång eftersom jag hade inställd engelska osv, men övrigt har den blivit lång kan jag säga er, men ändå helt nice. :)
Varit på en äventyr runda med Caitlin på stan där man stötte på blandannat, Daniela & Robert på Mac Donalds där vi drog lite burgers & snackade en massa gojja. ;D Sedan blev de en runda för att hitta lite stuffs (A) to our babygirl rebecca som fyllt år. ;) Vet att hon ändå inte läser bloggen så ofta så, hon ser inte detta :) Blev, iallafall en långlång stan(dag) trodde de skulle ta en halvtimme - timme men vi blev nog kvar där ett ex antal timmar kan jag lova er.
Men trevligt var det ju alltid då man hade trevligt umgänge runt sig. Efter stan drog jag & Caitlin hit till mig för att bara umgås osådära hon som köpte sig en almanacka på gallerix satte sig o började skriva. Medans hon gjorde det skrev jag kort och satte på reagge skiva o dansade haha ! :D Sen hade vi så mycket att snacka om så det blev allt från himmel till jord kan jag lova er.

Mitt i allt kom jag och tänka på Momo (Mohamed) från Tunisien. En kille vi lärde känna där nere som jag hållit kontakten med via msn, och telefon emellanåt. Men hade inte hört något utav han på flera flera veckor, inte 1 månad typ? Tyckte det var konstigt då han brukar vara inne på msn ofta annars. & han ringde igår när jag var i skolan men hann dock inte svara.

Så jag tog upp hem telefonen sket i vad taxan blir, kosta vad det kosta vill & ringde upp honom.
Han berättade att han legat på sjukhus 20 dagar efter en motorcykel olycka där i Tunisien. & fatta där åker man inte med hjälmar osv, och en galning som han lär väl ha kört snabbt. Han var nära till att dö till och med berättade han, mitt hjärta började dunka i hundra visste inte vad jag skulle säga mer än, att bra att han e i livet och sådär. Han berättade också att han knappt kan prata så bra, eftersom han fått en skallskada. Blev helt illa till mods. Tur att jag ringde han. & sedan berättade han också att han ringt mig igår ( for the spirit ) ? alltså för en räddning för sig själv för han inte dog, för att säga att han lever. Så himla gullig så tillägnar en bild på våran Tunisia-homie här nedan, och sing halelulja för att han e i livet, för inom snar framtid gör jag & caitlin en come back till tunisien. =D



PUSSPUSS på alla där ute <3




Kommentarer
Postat av: Daniela

Caitlin: Hur mycke kosta din tröja?

Jag: 600 kr.

Caitlin: 599!

HAHA BÄSTA :D

2009-01-08 @ 21:57:09
URL: http://mrscarter.blogg.se/
Postat av: the blogger ;

1 jävla krona ifrån skönaste :D HAHAHAHAHHA !!!

2009-01-09 @ 00:28:05
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/
Postat av: Annie

Usch va hemskt, men han va ju inte dåligt het:) PUSS

2009-01-11 @ 00:39:24
Postat av: the blogger ;

verkligen hemskt :(

Momo, skit snäll kille :D

oh, visst var han het o hetare blev han pga sitt leende och sina roliga skämt! snäll kille =)

2009-01-11 @ 03:42:53
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0