ALOHA SENORITA & SEÑORS!

Hoppas det e finemang med er där ute & att den kalla kylan inte gjort er sjuka som den gjort emot mig.
Är still sick  och det känns ju inte så underbart direkt om man säger så. Men jag e stark och står på mig, snart frisknar man nog till ska ni se. För man kan ju inte vara sjuk hur länge som helst? Men undrar vad det är för virus,influensa-skit Annie smittat mig med. Eftersom hon umgicks bara med oss & hon blev sjuk helt plötsligt? Humm.. Jaja, jag gråter inte för detta.

Fick nyss en bild på msn utav Alexandra en tjej i min klass. Som hon hade hittat på någons bilddagbok, sen jag var ute och åt härom veckan, haha ;P med Cidern i högsta hugg ^^ ser mycket påverkad ut på denna bild också, men ni ska veta att det var jag verkligen inte. ser bara lite halv beng ut ändå ;O

Nej nu hade jag tänkt laga till någonting att äta, och kanske tänka på att börja dra mig emot ett solarium senare om jag orkar vill säga. Men kanske inte det bästa att sola när man e sjukling? :/ Har gjort det förr, har blivit helt dåsig då.
Men time will tell, och vill också säga att jag inte ser framemot morgon dagen BACK TO HELL ( school ) men måste man så måste man.. :(

TAKE CARE PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0