ANTM


Såg precis Americas next top model med mamma, det är så bra inte bara för att se alla photo shoot's utan designer de t.ex. går för är verkligen spännande att se. Kläder & all fashion i helhet, med modell med plaggen på. Då ser man ju om tjejerna verkligen kan bli modeller, med gången och allt. En bra bild som e omstylad med data till max kan vem som helst få. Jag också om det vore så, men att kunna gå och bära kläder snyggt tycks vara svårt för många.
men det är många utav dessa i denna säsong som sätter gången bra också kan jag lova ;)
ÄLSKAR FASHION. Med tanke på fashion i helhet, så är jag sjukt sugen på att shoppa ;P
Men Stockholm på fredag ju, kanske hinner shoppa något nice när jag ändå är i storstaden, innan Chris Brown eller på lördagen innan vi ska åka hem? Time will tell.
Skola imorgon hel segt, men vad gör man inte för sin framtid? Jag vill ge det en chans iallafall, for a while.
Hoppas alla där ute haft en bra dag , och ta hand om er.
♥PUSSPUSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0