Back in school

Vaknade mitt i natten bara någon/några timmar efter jag somnat. 2.38 var klockan då jag vaknade upp & trodde det var dags för skola. Inte för jag kände mig manad för att gå till skolan direkt, men var mycket medveten om att den började idag igen så det var bara tanken att " jag ska upp". Fick sjuk host attack då jag vaknade tryckte i mig en halstablett och somnade sedan om igen ( att jag gjorde det var ett under , tog ett tag ).
Nästa gång jag vaknade upp var det dags på riktigt 5.15 var klockan då jag skulle upp. Men trots att jag sov sjukt dåligt i natt kom jag upp, pigg & allert? Säkert mina nattvanor som gjorde att jag inte tog det så hårt, att gå upp efter 5 på morgonen vill säga.

Gick upp gjorde kaffe för att verkligen " VAKNA TILL LIV " , sedan som alla vanliga mornar när det e skola fixade & trixade jag. Sedan var det dags att bege sig emot tåg stationen. Väl inne på stationen fick jag glatt bemötande utav alexandra och bella " ska du till skolan " hum, ja ? varför skulle jag inte liksom höhöh ;P Men helt sjukt köpte tickets osv, sen var tåget inställd. Jobbigt värre så skulle ersättas med en buss. Mötte upp Cissi sedan var det bara att bege sig emot bussen. Seg , men ändå vild busstrip längst bak i bussen ;D tillslut kom vi fram till västerås.

Och nu sitter jag här, vill säga in school. Känns så tråkigt men jag måste ju, har inget annat val.
Engelska om en kvart, bara läsa bok ? i hope so pallar inte med att plugga på en massa skit är inte taggad för plugg vill säga. Har redan redovisat " design arbete " idag, det tog nog på krafterna.
Blir en stan runda här i västerås med cissi då vi slutat, så home again later. Ni når mig på telefonen mina älskade änglar ;D & förresten så väntar jag med att läsa mail tills jag kommer hem kanske fått något angående "MALTA"

TAKE CARE NU ENGLISH SOON ;O
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0