BASED ON A TRUE STORY

Yes, det är exakt vad THE EXPRESS är, och diggar ni verkligehetsbaserade filmer utav dess slag som kanske just amerikansk fotbolls film? Så tycker jag lätt att den här filmen är någonting för dig ! ;D
Jag älskar att titta på grabbar på film som sportar, det e så himla maffigt att folk kan vara så duktiga i olika sporter & inte heller fel att se grabbs kämpa för någonting för engångs skull,springa över hela planen och kämpa för sitt lag ;) helt jävla nice ^^  I verkligheten är det också nice och se er grabbar göra någonting, inom sport som tävlingar eller matcher och sådär. Ni killar där ute som sportar stå på er & fortsätt som ni gör vare sig om det är boxning eller t.ex fotboll ! :D

Sitter & glor på den här filmen nu, stoppade för att just göra det här inlägget about that movie.
Tanka den, DET ÄR ETT MÅSTE så jävla bra film så det är sjukt & verklighetsbaserad också hur bra är inte det från en skala 0 - 10 ? :D Tror nog ni flesta där ute skulle digga den här sorterns film vare sig du är gammal eller ung, varför inte chansa och just ladda ner den ? ;D



Ja helt enkelt är det värt det kan jag lova er! Och inom kort kommer Beccs hit också hon kommer över för att glo på top model med mig ^^ höhö! så får väl glo klart på denna ( true story movie ) efter.
take care där ute, promise me (A) ? :D

PUSSPUSS :D


Kommentarer
Postat av: Caitlin

Verkar riktigt bra, måste ses:)

2009-01-08 @ 11:54:20
Postat av: the blogger ;

se den quinna ;)

2009-01-08 @ 14:44:17
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0