BENJAMIN BUTTON

Var verkligen sjukt bra, kom precis hem ifrån Bion nu. Under filmens gång var det både glädje och tårar som flödade ifrån mig Catilin, och Beccs & hela biosalongen kan jag tro. Så Oerhört bra story, om ni inte hunnit sett den tycker jag att ni ska ta och se den 2,5 timmes långa filmen. Mycket bra, och visst så ser inte Brad så dum ut heller ;)



Tidigare idag, tog jag en promenad fram och tillbaka till TUNAPARK köp centrum här i Eskilstuna i min ensamhet.
För att checka kläder, köpa kläder, checka hörlurar till mobilen, köpa hörlurar, parfym, smycken, underkläder osv.
Älskar att shoppa loss emellanåt, och går oftast ytterst sällan ensam när jag ska shoppa men säger då det att det var skönt att göra allt i sin ensamhet NO STRESS, och hann testa allt i min ensamhet. Hade heller ingen i min närhet som sade ; ska du köpa allt det här? Vill säga tex. mamma som skulle tänkt " pengarna ryker "
Två dagars små shopping, har gjort mina dagar en aning lyckligare PENGAR E GULD ;)
Imorgon blir det frissan, nu har jag inga bilder att ta med till frisören men de lär ju förstå när jag förklarar allt hur jag vill ha det. ska bli sjukt roligt. + att det blir festligheter under kvällen i västerås stad at kevin's place.
Drar dit med 19.52 tåget med Kakie-flava & antagligen Emma, it shall be fun ;) Längesedan man festade nu, nyår var det allt sist. Ska bli roligt kan jag säga er!

TAKE CARE SWEET DREAMS ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0