CAN ONLY SAY ..

IT WAS PARTY YESTERDAY ;D haha^^ blev så att jag & Caitlin drog till Västerås "BÄCKBY" iallafall, med en koskenkorva + att vi köpte en till vodka under kvällens gång, som jag inte har någon aning om, om jag ens drack ur? FULLT ÖS MEDVETSLÖS, haha nerå men DRUNK var vi kan jag lova, men roligt hade jag kan jag lova. Lärde en suedifotbolls kille lite dancemoves with Kevin ^^ ;D Dansade och allt möjligt gjorde vi allafall. HELT SJUK KVÄLL :D men roligt hade jag allt det nekar jag då inte ;)  vi sov kvar där men , drog där ifrån runt 4 tiden idag. Haft en sjukt bra fredag iallafall, lördagen e ju lite annat?

När vi skulle ta tåget 17.35 från v.ås trodde vi de skulle gå galant o vara hemma 18.07 men men YANI MAKARANI, de tog fyfan 2 jävla timmar trasigt tåg på spåret, så fick ta en jävla omväg hem jag o Caitlin psykade ur totalt på tåget stackars dem i våran vagn. men de får skylla sig själva allt ;D haha, skrek skrattade o allt möjligt gjorde vi, beklagade oss som fan, att vi var det ena och det andra. Jag skrek ut att jag ville ha PIZZA hela jävla tiden hah.
Men ingen pizza köpte jag på hemvägen ifrån stationen inte?

Duschade precis, ska iväg ikväll party too night to.
SKA PSYKA UR NU, PALLAR INTE BLOGGA MERA MEN SÄGER BARA DET IGEN , EN ÄN GÅNG
IT WAS PARTY YESTERDAY ;)

Btw , håret blev bra men inte lika ljust som jag tänkt mig, men har lugg nu hah 8-]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0