CHRIS BROWN :D

Var helt grymt ska ni veta & som jag brukar säga när de varit konsert "NI MISSADE NÅGOT GRYMT" Världens show utav hans konsert, med sång, dans och skådespeleri ungefär ;D så jävla bra var de ^^ Kör en update utav hela konserten så fort bilderna skickats till mig, då ska jag berätta hur grym hela konserten var ;D GAAH ^^. Kom hem för ett tag sen e så pissed off på horvädret här i sverige, på Eskilstuna & livet just nu.Varför ska allt vara så jävla tråkigt för :O ? Stockholm är ju en aning bättre om man säger så vare sig vad som händer eller om ingenting händer så duger det iallafall , Eskilstuna duger inte ens. Men var och åt med Caitlin på Ming palace efter vi sovit några timmar efter att ha kommit hem ifrån Stockholm. De var mysigt lite resturang kväll sådär :) Drog emot Bishops, i väntan på Rebecca & Pauline satt där me kakie's papi & hans partner.Sedan gick jag hemmåt, eftersom det här är ESKILTUNA JAG BOR I & DET SUGER KUK!



Hittade en film på youtube där någon filmat KissKiss från skärmarna. Grymma moves han & dansarna körde asså ;D
kommer mina filmer sedan också men bara på facebook så ni vet ^^


Men kärlek för Chris Brun konsert iallafall, snackar konserten i en annan update imorgon eller liknande för sur nu också så , TJINGELING & HA EN TREVLIG LÖRDAGS KVÄLL, om de funkar för er ?
PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Annie

åh vad kul ju. Har fan aldrig varit på nått sånt =( Kul att du haft de roligt bejb. Puss /Annie

2009-01-26 @ 03:31:12
URL: http://metrobloggen.se/dollie
Postat av: the blogger ;

Det, var verkligen sjukt roligt :)

du måste ju börja gå på konserter ^^ förresten hur blir de me sthlm för din del? hör av dig. annie :D PUSS

2009-01-26 @ 16:24:01
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0