CHRIS BROWN FREDAG :D

yeees, det ordnade sig Caitlin & hennes mamma e bäst och hjälpte mig här via blocket så hittade vi en för 600kr till mig & det är det värt varenda piss öre för, för jag ville faktiskt gå men nu jävlar blir det av också. Fick lite CP-ryck innan men visst e han inte en utav dem största idolerna jag har men han e grym på att dansa och det han gör " STÅ PLATS " så det e fett mycket värt det :D I LOVE CAITLIN & ULRIKA ni e bäst ♥
Fattar ni att de var slutsålt på ticnet, och jag fick sådan här tur. Alla på blocket var också typ slut eller kostade skjortan typ upp emot 2lax, men nu hittade vi denna LOVE IT ;D
ESTOCHOLMO & HOVET HERE WE COME CHRIIIS BRUUUUN :D



KISSES FOR ALL OF YOU  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0