Chris brown vs. Mishon

Som kanske ni där också har trott genom tiderna så är det inte Chris Brown som sjunger låten ; excuse me mama.
Utan det är Mishon men de två gossar har sjukt lika röster därför har just denna låten tillägnats till Chris Brown's låt när man laddar ner hans låtar och söker på excuse me mama. Bara för Mishon inte är lika känd tro? Jag älskar verkligen låten, trodde det var Chris Brown innerligt, kan fan hela låten. Men här har jag video bevis & allt!
DET ÄR INTE CHRIS BROWN VILL SÄGA ;D

Mishon - Excuse me mama


Chris Brown - Excuse me mama "fake version"


Då vet man att den inte kommer spelas, men den e inte så ny heller så skulle säkert heller inte spelats upp om det då hade varit Chris Brown. Men ska bli sjukt kul konsert på fredag FFS :D Älskar konserter ^^ <3
PUSSPUSS!

Kommentarer
Postat av: Fayya

Jaaaaa jag längtar med:O

2009-01-20 @ 07:48:30
URL: http://fayyaochmaddes.blogg.se/
Postat av: the blogger ;

Det förstår jag du e helt såld jue :D

2009-01-20 @ 15:48:13
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0