Lovely friends <3

För att göra både min och kanske eran tisdags kväll lite roligare, så hade jag tänkt berätta lite kortfattat om 3 utav mina tröga/älskvärda vänner man har med i ur & skur. tar bara med dessa tre nu, orkar inte överdriva nu va! ;D Känner ni er utknuffade ur min "kompiskrets " hojta till men som sagt att gå till överdrift, är inget skönt blogg inlägg! Känn er inte glömda ni finns där ni med ;) Men jag e nog för lat för att skriva en uppsatts om er närmaste vänner.


Rebecca/Beccs: Precis fyllda 19 år, för några veckor sedan. Precis som hon också är utav oss vänner födda 1990 "äldst" så tar hon in en liten mammaroll emellanåt då det gäller att vara "pedant" i städning t.ex. Men övrigt så kan man inte alltid påstå att det är mogenhet vi talar om när det gäller lilla Beccs. Hon gillar att skämta till med saker & ting och när det gäller att supa till vet kvinnan hur det går till,då festligheter genomtiderna gått upp och ned, varit som dem varit osv. vi har rätt lik humor om man säger så. Älskar verkligen att umgås med henne pga vi tycker och tänkter mycket likadant, känt henne i cirka 7 år men det känns som hela livet då vi hunnit med att göra så mycket tillsammans genom alla dessa år. Ibland är det som att vi sitter ihop då vi går i samma klass, jobbade tillsammans sommaren 08 och bor grannar och också rest tillsammans en heldel. Men det älskar jag för Rebecca är en guldvärd tjej som finns där för en i både ur och skur, vi ställer upp för varandra då det behövs och finns alltid där ♥


Caitlin/Kakie-Flava: Är nog den pratgladaste utav dem pratgladaste människorna i universum. Hon är verkligen social och öppen för människor och pratar mer än gärna, när det finns tillfälle vill säga "alltid". Emellanåt spräcker hon nästan min trumhinna, för hon SKRIKER när hon pratar. Men jag älskar henne ändå hon e en riktigt skön tjej kan jag lova er. Precis som mig älskar hon mulatter, & kan inte tänka sig ett liv med en vit man i framtiden, mulatt & få mulatt barn är det som står på " framtidslistan " för Caitlin. Caitlin har jag inte känt i så många år alls kanske i 3? men känns ändå som hon funnits där för en mycket längre. Hon ställer upp när det väl gäller & älskar konserter och festivaler & resa, precis som jag också älskar. R&B & HIPHOP & Blingbling o snygga mulatter rock the world honey? ;) Kärlek för henne ♥


Pauline/Pau: Är en sjukt underbar tjej, våran lilla "blondin" som nu gått och blivit brunett. Har känt henne längst utav de vännerna jag umgås med idag. I hela 9 år har vi känt varandra och hon e bara allt för rolig, har sina jobbiga fasoner som man blir psyk utav, då hon e "oseriös" och på bushumör. Kan också som Rebecca uttrycker det "vara mycket stökig" När det gäller saker och ting. Drog med henne på Uppsala Reagge Festivalen - 08 ja, inte för reagge är hennes stil på musik, men tror att hon uppskattade det ändå, att springa omkring med folk me dreads. haha ;D
Pauline finns alltid där och lyssnar på en om det behövs. Som jag Rebecca & Pauline alltid känt så är vi Charlies änglar, The power of three och dylikt. Vi har alltid funnits där för varandra. Älskar Pau, skarpt :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0