Facebook

Jag trodde det aldrig skulle ske faktiskt, men tro det eller ej men jag har skaffat Facebook  gott folk ! ;P
Men jag är aldrig o-anonym när det gäller internet och sådär, så tro inte att jag utger mitt real name, never. ;D
Jag är anonym och använder mig utav min drömmans efternamn "Williams" mer än så utger jag inte här.
FIND ME ;D ? & varför jag inte använder mig utav mitt real name, är bara för att det finns psykopater där ute, som jag tycker inte borde ha mina personliga uppgifter, och det e ett smart drag utav mig :D 

 

Så nu joinar jag alla facebook-freak där ute, men det är ändå skapligt bra man kan få tag i vem man vill där ute nästan, ja förutom dem som inte har facebook då (A) ;D höhö, jag var fan en utav dem nyligen? Men shit the same, får se hur länge det här med facebook i mitt liv varar, laddade upp lite pics osv & blev vänner med mina närmaste vänner. Det får räcka för stunden ;D

PUSSPUSS / the night girl ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0