Filmkväll

yes, det är exakt det jag haft med mig själv "filmkväll" :( stackars mig, hah ^^ men skulle heller inte vilja ha någon här nu när jag mår dåligt, för ingen risk att jag vill smitta någon i min omgivning, never! så dum e jag inte :)
såg faktiskt en old movie, som jag laddade ner igår ( Minis first time ) . Helt sjuk film där en ungdomstjej (dotter)  förför sin mammas man, "styvpappan" och de mördar mamman tillsammans & lever ett liv ihop med glans & poliser i hälarna. Helt sjuk film ;P Men, den var iallafall ett bra tidsfördriv vill jag lova! Bättre än att ligga i sängen som en död strandad val. Här nedan har jag omslaget till filmen, tanka den om du som sagt har det tråkigt en kväll någon gång, dock är den ifrån 2006 men what a fuck , who care?




Gjorde också nyss små kinesiska-vårrullar, alltså så jävla sjukt goda ;D förstår mig inte på dem riktigt. De e otroligt nice om man e lite små sugen på något gott, Spännande att veta va ? (A) höhö.
Tänkte se en annan film, nu inom kort men innan dess ska jag köra "röja-flaggor" med timmy på msn hade jag tänkt & snacka loss lite med allt folk som skriver med mig. Min hals kliar också sönder så blir väl att göra Te härnäst.

TAKE CARE PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0