FRIDAY AND A NEW WEEKEND ;)

Halloj! :D Hoppas allt e bra med er, där ute med mig e det finemang men mår skapligt illa kan jag påpeka ;O Min broder var och köpte kebab-familjepizza, tog upp 2 slize på tallriken, åt en ända slize mådde så jävla illa kändes som om jag var mätt och verkligen tvingade i mig mat, så man får kvälningar ni vet. Kan bero på att jag åt dåligt igår, och tryckte en slize pizza som frukost liksom. Nu den här tid punkten ;P gaah, har tappat matlust/aptiten helt. Men måste ju äta något innan frisören klockan 16, och jag ska ju dricka alkohol too night, i need some food.

Vet inte vad jag ska blogga om håller på o visar Chris bilder ifrån när jag varit utomlands, alanya , paris osv osv ;D haha, han säger bara " show me pictures of your friends " tjejer vettni ;P mina tjej kompisar e poppis!
Säger bara åt er att ha en as trevlig fredags kväll , wish me good luck hos frissan hoppas de blir snyggt nu ;O GAAH, party too night !

PUSSPUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0