Friday ;D

yes, vet inte ens själv varför jag gör en flirtgubbe efter " friday " min dag e helt seg, eller rättare sagt kväll.
såg nyss skräck/thrillern 100 feet , sjukaste filmen så inte så sevärd direkt. Har också ätit ihjäl mig både på mat som mamma lagade & chips under filmens gång. Vill göra någonting sista helgen på lovet har endel val att göra.
Dra på festligheter, eller filmnight? Det visar sig efter jag tagit en snabb dusch vad jag väljer att göra & vart jag kommer sätta min fot ikväll.  Om jag inte bara blir hemma annars vill säga men de tror jag dock inte. Var bara hemma igår hela dagen/kvällen som en bakfull latmask så nej, fifan denna fredag ska nog bli roligare än så.

Men börjar må sämre & sämre, och min rygg dödar har feta ryggproblemen och e 18 känner mig som en pensionär kanske dags att söka upp läkare? För någonting e fel , säkert rygg kotorna som korsat varandra eller liknande.

Nu ska jag dra mig in emot duschen gott folk ;D
TREVLIG FREDAGS KVÄLL PUSSPUSS !!

Kommentarer
Postat av: Lärarinnan

Du har väl inte fått tillbaka urinvägsinfektionen och fått ont i njurarna (som ju sitter på ryggen)??! Gå till en doktor! :)

2009-01-03 @ 11:09:53
URL: http://blogg.passagen.se/ustinaz/
Postat av: the blogger ;

Tackar gud om det inte är en ny urinvägsinfektion.

Men tror det inte har inget sådant problem just nu.

Är bara så att jag har haft ryggproblem sen jag var 15 och var me i en krock, det kommer tillbaka sakta men säkert. men ska söka upp läkare. :)

2009-01-03 @ 19:11:47
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0