Frisyer/hårfärger/lugg ?

Ja,som jag kanske har sagt ska jag till frisören på fredag och styla om mitt tråkiga svall en aning så de blir lite frisyr på de tråkiga :D Byta ut min färg, och antagligen göra lugg. Ska man våga göra det ? Kan ju bli skapligt snyggt, när man ändå ska byta färg och allting och frisörer brukar ju vara duktiga på det dem gör. Men sen har jag också gått besviken från frisörer ett ex antal gånger, vet jag vad jag ger mig in på egentligen tro? ;O högst fem centimeter på längden får dem kapa av annars blir jag sur, mitt hår ska ändå innehålla längd annars får det vara, i like long hair!

Men lugg? Alltså jag vet inte riktigt om det passar mig men man måste våga testa nya saker med sitt utseende emellanåt och det är ju också vår snart alltid kul med ljusare nyanser haft mörkbrunt/svart väldigt väldigt länge nu och är trött på skiten ser liksom likadant ut hela tiden och jag orkar aldrig göra frisyrer osv, men det ska det bli annat med hädan efter plattången ska få göra håret lockigt osv^^ ;D hah you name it...
Så in med ljusare stänk ;D Tittar på kändis bilder, men dem e så jävla vackra med allt men det ger mig också inspiration som fan kan jag lova er, det ger det nog alla!^^.



Vill som sagt ha färgen Tyra banks har här ovan ungefär, tycker den e så himla vacker verkligen. Ljusbrunt aktigt men ändå inte så mycket emot blondare hållet, jag vill inte bli blond men jag vill ha mer åt de mörka men ni hajjar nog. :) & se dessa tre passar oerhört bra i lugg varför ska inte jag då göra det? Äsh, helt enkelt en ny look kan aldrig skada. I MUST GO FOR IT ! ;D Måste våga ta tag i saker, annars ser man bara helt tråkig ut .. Längtar helt enkelt tills fredag.

 PUSS & GODNATT PÅ ER ♥

Kommentarer
Postat av: Björn

tack för kommentaren!!!

välkommen tillbax!!

kram/Björn

2009-01-27 @ 23:07:41
URL: http://singelpappa.blogg.se/
Postat av: the blogger ;

nemas problemas :)

2009-01-27 @ 23:43:16
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0