Goddag/Godkväll ;D

Ja, ni tolkar denna tidpunkt på dagen hur ni vill :) antingen är det dag, eller kväll helt enkelt.
Har precis kockat en påse spicy-nudlar jag. Haha så ska sitta & äta dem nu hade jag tänkt, som också är min frukost ;O emellanåt, e jag sämst på äta och ibland är mat min vardag liksom. Eller iofs har jag tryckt i mig en hel chokladkaka hos caitlin som hon köpte med efter sin praktik, så ska ju inte säga att jag inte ätit någonting alls, men nyttigt? Njae inte direkt. Fan måste bort med alla dessa dåliga vanor och köpa träningskort after all. Behöver träning känner jag, känner mig bara ful & gud vet vad just nu.

Kom precis hem från Caitlin, så har gått en bit i denna kyla, jag säger bara WHY SWEDEN WHY ? ;S varför ska det vara så fucking jävla kallt i detta land, vad vill gud med oss? tydligen att vi ska frysa ihjäl till döds 2009. Så alla som bor i Sverige dött ut tills 2010? Ja, något i stil med det tror jag iallafall. Haha ;D så kan man ju överdriva lite också som jag precis gjort ^^ (A). Men jag säger bara fifan, ansiktet fick ta kyl-smällar när man promenerade där ute inte det roligaste om man säger så.

Hoppas alla haft en bra skoldag/arbetsdag/slackerdag där ute, för jag har haft en skön sovdag ;O bad me.
Skäms över mig själv, men vad fan gör man inte? Lägger upp en bild på hetaste hetingen, så updatar jag säkert senare ikväll & då har jag förhoppningsvis något vettigt att skriva .

 PUSS ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0