GODMORGON VS. GODNATT

Nu ska jag fanimig ta mig i kragen och gå emot sängen, jag e ju bara too much klockan e snart 9 och jag har inte lagt mig än ;P hihi ^^ lite busig e jag too ! (A) men senare denna månad blir de frissan vettni, så fort jag får pesetas igen. Då blir de emot ljusare nyanser ska ni se. Hittade en gammal bild där jag hade en väldigt fin hårfärg ;D som jag diggade skarpt ^^ men de jag gör hos frissan, får ni se när det e klart har planer vettni ;D

Här, den var fan flashig - gold digga - gold hair ^^



men helt enkelt så återstår det att se hur de blir framöver i mitt hår.
Nu ska jag sova så GODMORGON ELLER GODNATT !
PUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0